الهه ی عشق

emo0o0 luv & lonleyness & every thing that grows ur heart

I'm burried in dead lock

 

قلب زجر کشیــــــــده

مث یه هنر

خیال میکردم که تربیت شده

ولی شکنجه شده بود

آهنگ نا تموم

امید داشتم که طولانی باشه

خاطرات در مغز من میمونه

چون فکر میکردم  تو مال من بودی

بد بختی داره منو میپوشونه

و حالا من عهد شکسته شده خودمو دارم

من گفتم که واسه همیشه است

ولی اون نه الان بود ونه هیچوقت

من برای تو عشق جاویدانم رو گذاشتم

و نتیجه یه غــــــــــــم جاویدان شد

غــــــــــــم تنها حسیه که الان دارم

دلم میخواد که بیحسی به بدن من هجوم بیاره الان

اون توسط یه الهه ازم گرفته شد

به راستی ، من هم الهه ام

الهه ی مرگ و نفرت

اما الان یه الهه ی زیبایی اون رو داره

دیگه نمیتونم این حرفا رو بیشتر ادامه بدم

آرزو میکنم که کاش محکمتر بودم

من یه عاشق نا امیدم

و عشقم سوزناک بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,ساعت16:44توسط nazi giGz | |